پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
16 روش درمان درد های شدید معده در خانه !
نوشته شده در دو شنبه 29 مهر 1398
بازدید : 1964
نویسنده : admin

16 راه اثبات شده برای از بین بردن معده درد ، دل درد و اسپاسم

تقریبا هر کسی دل درد رو حداقل یکبار تجربه کرده و برای بعضی از ادمها دل درد چیزی است که زیاد اتفاق می افتد.اگر شما دل درد دارید احتمالا دلتون میخواد که هر چه سریعتر از شرش خلاص بشید. حتی دل دردهای کوچک هم ازار دهنده هستند و میتوانند تمرکز کردن شما را دچار مشکل کنند ، اینکه از شر دل درد خلاص بشید کار سختی نیست. با چند تا راهکار در خانه میتوان این کار را انجام داد به خواندن این بخش از سلامت نمناک ادامه بدهید تا یاد بگیرید که چگونه میتوان این کار را انجام داد.
 
درمان-درد-معده

 

 



طرز تهیه سان شاین
نوشته شده در سه شنبه 23 مهر 1398
بازدید : 182
نویسنده : admin

سان شاین

سان شاین یکی از دسرهایی است که خیلی زیبا و خوشمزه میباشد.به ژله و بستنی سان شاین میگویند.امروز قصد داریم طرز تهیه این دسر خیلی راحت را به شما عزیزان آموزش دهیم امیدوامر که از خوردن آن لذت ببرید

مواد لازم :
بستنی وانیلی (باتوجه به ذائقه خود میتوانید از طعم های دیگر هم استفاده کنید)
ژله (میتوانید از چند رنگ ژله دلخواه استفاده کنید)
میوه دلخواه (معمولا از توت فرنگی و موز و آناناس استفاده میشود)
سس توت فرنگی یا سس شکلات
دانه های شکلات یا شکلات رنده شده (برای تزیین)
شوکو رول (برای تزیین)
مغز پسته و گردو خرد شده (برای تزیین)
خامه (برای تزیین)
چتر (برای تزیین)

 

شما می توانید از ژله و بستنی با طعم دلخواه خود استفاده کنید .




بازدید : 192
نویسنده : admin

دیابت

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: حدود 5 درصد زنان باردار در اواخر بارداری به دیابت مبتلا می‌شوند.

محمدرضا صائینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود 3 تا 5 درصد زنان باردار به ویژه در اواخر دوران بارداری، به دیابت مبتلا می‌شوند. اگرچه این نوع دیابت معمولا بعد از زایمان و با به دنیا آمدن نوزاد از بین می‌رود، ولی ممکن است در بارداری‌های بعدی دوباره ظاهر می‌شود.




طرز تهیه چند غذای خوشمزه و راحت در خانه
نوشته شده در پنج شنبه 18 مهر 1398
بازدید : 138
نویسنده : admin

طرز تهیه چند غذای خوشمزه و راحت در خانه

سوپ هویج و اسفناج

روش تهیه: عدس را در آب بریزید در حد نیم پز شدن بپزید. هویج را نگینی خرد و به آن اضافه کنید. وقتی کاملا پخته شدند اسفناج خردکرده را به آن اضافه کنید.
در این مرحله حدود ۸ دقیقه سوپ را با در باز بپزید. اینکار باعث میشود اسفناج رنگ بهتری داشته باشد.



شوهر سیاه دل زنش را تکه تکه کرد و اعدام شد
نوشته شده در پنج شنبه 18 مهر 1398
بازدید : 154
نویسنده : admin

شوهر سیاه دل زنش را تکه تکه کرد و اعدام شد

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ 24 خرداد 1388 مردی به دادگاه و کلانتری الموت شرقی مراجعه کرده و اظهارداشت که دخترش از دو روز پیش از منزل خارج شده و هنوز به خانه بازنگشته است، این فرد اظهار داشت که دو روز قبل فردی با ما تماس گرفته بود و ادعا می کرد که دخترمان نزد اوست و به زودی به خانه بازمی گردد. رپورتاژ

 

 




سبک زندگی غربی چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 17 مهر 1398
بازدید : 131
نویسنده : admin

نتیجه تصویری برای سبک زندگی غربی چیست؟

حکومت اسلامی از همان ابتدا با ادعای بازگشت به فرهنگ اسلامی و بومی به روی کار آمد. به تازگی محمد فنایی اشکوری، عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفته است: «در سبک زندگی غربی تنوع‌طلبی و مصرف‌گرایی حرف اول را می‌زند.»




بازدید : 149
نویسنده : admin

زمان دقیق واریز و برداشت و مبلغ یارانه نقدی شهریور1397 اعلام شد.




۲۵ حقیقت و افسانه درباره مصر باستان
نوشته شده در دو شنبه 15 مهر 1398
بازدید : 170
نویسنده : admin

25 حقیقت و افسانه درباره مصر باستان

زمانی که به مصر باستان فکر می‌کنید چه چیزی به ذهنتان می‌رسد؟ اهرام؟ یا فراعنه؟ اما مصر باستان فقط به همین موارد محدود نمی‌شود؟ تمدن مصر باستان یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین تمدن‌ها بود. تحقیقات انجام‌شده در این مورد حقایقی در اختیارمان قرار می‌دهد که شاید نشنیده باشید. در اینجا ۲۵ مورد از این یافته‌ها را به شما نشان می‌دهیم.

 




بازدید : 141
نویسنده : admin

اخیرا حین ضبط صحنه ای که دو بازیگر اصلی این سریال یعنی پورسرخ و محمدنژاد مشغول موتور سواری مقابل دوربین بودند پورسرخ با موتور در یک چاله افتاده و محمدنژاد نیز با برخورد به درخت متوقف شده است.

 




فال حافظ را به همین سهولت بگیرید
نوشته شده در پنج شنبه 11 مهر 1398
بازدید : 161
نویسنده : admin
فال حافظ یکی از مشهورترین و مهم ترین فال هایی می باشد که در میان ایرانیان رایج است در این مطلب قصد داریم طریقۀ صحیح گرفتن فال حافظ را به شما عزیزان شرح دهیم.

فال حافظ برای بسیاری از مردم اهمیت زیادی دارد، امروزه در خانۀ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می شود و افراد طبق سنت های دیرینۀ خود در مراسم های مختلف از جمله عید یا مناسبت های مذهبی کتاب حافظ را گشوده و فال می گیرند. اما گرفتن فال حافظ مراحل خاصی دارد که شاید بعضی از افراد اطلاع کافی در رابطه با آن نداشته باشند و نتوانند به درستی فال حافظ بگیرند با ما همراه باشید تا نحوۀ صحیح گرفتن فال حافظ را قدم به قدم همراه با تفسیر کردن آن یاد بگیرید.

فال حافظ

قدم اول:نیت

نیت فال، مهمترین بخش ماجراست. اگر به فال و این جور چیزها اعتقاد ندارید، خب از اول بگویید و وقت خودتان و خواجه را تلف نکنید. خودتان باشید، یکی بیاید سراغتان و هی الکی بگوید کارتان دارد، عصبانی نمی شوید؟ این است که آدم نباید تن مرده را توی گور بلرزاند. کاری ندارید، بفرمایید.

اگر هم کاری دارید، سوالی دارید، خب درست نیت کنید. نیت هایتان نباید چیزهای واضح باشد. همه می دانیم که الان اگر کسی پولش به خرید خانه برسد و نخرد، حماقت کرده. اینکه دیگر فال زدن ندارد. از آن طرف سوال های کلی و فضایی درباره چیستی و چرایی هم نپرسید و مثل اقبال لاهوری درنیایید که «پس چه باید کرد ای اقوام شرق؟» راجع به یک موضوع مشخص و معین نیت کنید، مثلا اینکه آخر و عاقبت فلان کار چطوری می شود؟ آیا انجام فلان کار خوب است؟ یا یک همچو چیزهایی.

 


:: برچسب‌ها: فال حافظ ,



طرز تهیه آش میوه
نوشته شده در دو شنبه 8 مهر 1398
بازدید : 171
نویسنده : admin

طرز تهیه آش میوه

آش میوه

آش میوه آشی برای تمام فصول است و در تابستان با میوه تازه و در زمستان و فصول دیگر با میوه خشک پخته می شود. زرد آلوی تازه، آلو سیاه و آلبالوی تازه رنگ و بویی خوش به این آش می دهند. از همه مهم تر ترکیب طعم شیرینی و ترشی، مزه ی ملس دلچسبی بوجود می آورد. برخی به این آش آبغوره و رب می زنند برخی هم سرکه و شیره می ریزند، برای همین است که این آش به آش ترش هم معروف است.




چگونه روابط زناشویی خود را بهبود بخشیم؟
نوشته شده در جمعه 5 مهر 1398
بازدید : 163
نویسنده : admin

روابط زناشویی

در روابط زناشویی، کمبود میل جنسی زنان از مسائل رایج دنیای زوجین می‌باشد و نیز همواره مهترین دلایل اختلاف ما بین آنان در نظر گرفته می‌شود. بنابراین‌ افزایش میل جنسی زنان تا حد زیادی می‌تواند اختلاف پیش روی زن و شوهر را کاهش دهد. از اینرو طبق تحقیقات به عمل آمده، نتایج تحقیق حاکی از آن است که تقریباٌ یک‌سوم زنان به رابطه جنسی شوق و اشتیاقی نشان نمی‌دهند و در اصطلاح عامیانه سردمزاج می‌باشند. گاهی نوع رابطه ای که با همسرتان برقرار می‌کنید سبب ایجاد این عارضه در او می‌شود. بدین ترتیب با مطالعه این مقاله با بیان علت و ارائه راهکارها‌یی می‌توانید این موضوع را در روابط زناشویی خود برطرف سازید.




بازدید : 171
نویسنده : admin

دستور تهیه دسر پاناکوتای شکلاتی و طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی

دستور تهیه دسر پاناکوتای شکلاتی و طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی

مواد لازم برای درست کردن دسر پاناکوتا شکلاتی

خامه صبحانه 200 گرم
شیر 2.5 پیمانه
پودر ژلاتین 1.5 قاشق غذاخوری
شکلات تلخ 100 گرم
شکر 1/3 پیمانه
وانیل 1/4 قاشق چایخوری