چطور “پاناکوتا شکلاتی” درست کنم؟ پاناکوتا شکلاتی برای 6 نفر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 172
نویسنده : admin

طرز تهیه و مراحل درست کردن پاناکوتا شکلاتی

1- در اولین مرحله از “طرز تهیه پاناکوتا شکلاتی” ، نصف شیر و پودر ژلاتین را داخل یک کاسه بریزید و چند دقیقه هم بزنید، بعد کاسه را روی بخار کتری قرار دهید تا ژلاتین کاملا در شیر حل شود.

2- خامه، باقی مانده شیر و شکر را در یک قابلمه بریزید و با هم زن دستی مخلوط کنید، سپس قابلمه را روی شعله ملایم بگذارید تا مواد گرم شوند و شکر نیز کاملا حل شود.

3- بعد از اینکه شکر حل شد، قابلمه را از روی حرارت برداشته، شکلات تلخ را رنده کرده و همراه با وانیل داخل قابلمه بریزید، مخلوط را تا زمانی که شکلات داخل قابلمه آب شود هم بزنید.

4- سپس مخلوط شیر و ژلاتین را نیز داخل قابلمه بریزید و دوباره مواد را تا زمانی که یکدست شوند هم بزنید.

5- پاناکوتای شکلاتی شما حاضر است، مخلوط را در ظرف های مورد نظر بریزید و داخل یخچال بگذارید تا دسر کاملا خود را ببندد.

6- اگر دسر را داخل قالب درست کردید بعد از بسته شدن دسر، آن را از قالب خارج کرده و روی آن را با پودر کاکائو یا خامه و یا میوه تزیین کنید، اما اگر داخل لیوان درست کردید بعد از بسته شدن دسر روی پاناکوتا را با خامه و میوه تزیین کنید و نوش جان کنید.

شاید دوست داشته باشید

فوت و فن و نکات مهم برای درست کردن پاناکوتا شکلاتی

1- اندازه شیرین بودن دسر بسته به ذائقه خودتان دارد، من چون دسر های شکلاتی را با طعم تلخ دوست دارم، شکر کمی داخل این دسر میریزم.

2- میتونید شکلات رو جداگانه ذوب کرده و داخل مواد بریزید تا وقت کمی برای آب شدن شکلات در قابلمه صرف بشود.

3- اگر دسر خودش را به‌خوبی نگرفته و سفت نشده است، احتمالا ژلاتین موجود در آن به‌ خوبی در شیر حل نشده یا شیر را به مرحله جوشیدن رسانده‌اید.

4- اگر از خامه فرم گرفته شده برای “درست کردن پاناکوتا شکلاتی” استفاده می کنید باید شکر را از مواد لازم برای تهیه این دسر حذف کنید.

5- این مقدار مواد برای تعداد 6 نفر کافی میباشد، اما اگر برای تعداد کمتر یا بیشتر خواستید “پاناکوتا شکلاتی” درست کنید مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید.

 

منبع: پاموه





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: