اولین روز شروع زندگی متاهلی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اولین روز شروع زندگی متاهلی
نوشته شده در سه شنبه 20 بهمن 1394
بازدید : 360
نویسنده : admin

 

در پیچ و خم دل دادگی و حرف های نگفته جوانی، واقعیت های یک عمر زندگی در کنار یکدیگر و تجربه حوادث تلخ و شیرین و مهارت های لازم برای شناخت و تجزیه و تحلیل مشکلات زندگی فراموش می شود. اگر همسرتان همیشه قابل اعتماد بوده است، نباید با حسادت خود  برای او ایجاد مزاحمت کنید. این حسادت برای رابطه سم است.


چند نکته عملی برای زوج های جوانی که تازه متأهل شده اند و باید بعد از مراسم جشن ازدواج خود را برای شروع یک زندگی مشترک با یکدیگر آماده کنند.

به فکر فردای مراسم ازدواج باشید
جشن ازدواج شاید سرگرم کننده باشد اما فقط یک روز است. اکنون شما ناچارید با یکدیگر زندگی کنید، با هم کنار بیایید و خانواده خودتان را تشکیل دهید. شما متاهل شده اید.

فکر عوض کردن اخلاق همسر اشتباهی بزرگ است.
تلاش برای عوض کردن همسرتان فقط احساسات او را جریحه دار کرده و زندگی مشترک شما را خراب می کند. افراد بالغ به طرز چشم گیری تغییر نمی کنند. همسر خود را قبول کرده و او را به خاطر منحصر به فرد بودنش و تفاوت هایی که با دیگران دارد، دوست بدارید.

مراقب رابطه خود با خانواده همسرتان باشید.
هنگام دعوای شما با خانواده همسرتان، تنها کسی که آزرده خاطر می شود، همسرتان است که احساس می کند بین شما گیر افتاده است. دست به هر کاری بزنید تا رابطه خود با خانواده همسرتان را بهبود ببخشید.

از فریاد زدن پرهیز کنید
پرخاشگری و فریاد زدن و جیغ کشیدن زندگی تان را به مخاطره می اندازد. گفتگوی آرام و منطقی شما را به پیش خواهد برد.

برای عذر خواهی پیش قدم باشید
زن یا شوهری که بعد از هر مشاجره بر عذرخواهی اصرار دارد، همیشه برنده است و کسی که مهر و محبت همسر خود را انکار می کند، هیچ کار مفیدی برای زندگی مشترک شان انجام نمی‏دهد. باید ملایم تر باشید و راهی پیدا کنید که مسوولیت اعمال خود را به گردن بگیرید.

زمان بیشتری در کنار هم باشید.
باید مانند یک گل از زندگی مشترک خود مراقبت کنید. گل، بدون آب، نور خورشید و مراقبت هرگز رشد نخواهد کرد. بنابراین، باید برنامه ریزی کنید تا مدت زمان بیشتری را در کنار همسر خود باشید.

اولین روز شروع زندگی متاهلی

اولین روز شروع زندگی متاهلی 4.4/5 25
منبع : خبرنو - /م
این مطلب مفی




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: